Helgens planer

Härligt nu är det helg igen, alla dagar går så snabbt man hinner knappt tänka så flyger veckan iväg. En vecka kvar innan det är sportlov härligt, härligt. Jag ska berätta vad jag ska göra i helgen.
Först fredagen(idag) ska jag bara ta det lungt och se på TV med familjen.
Sen lördagen ska jag baka lite och gå på birsta med mamma och köpa jeans och kanske ett eller två linnen.
Och på söndag är det matcher(4 st.) hela helgen är fullpackad.
Ett linne på Gina tricot vill jag verkligen ha till sommaren. Det är grått med fjärilar på det är inte så dyrt bara 129 kr. Jag vill också ha ett par shorts från Nelly dom är typ röd/rosa och lite dyrare närmare bestämt 699 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0