2010-02-28

Nu sitter jag framför TV med familjen och ser på OS sista OS-dagen idag. Det svenska laget har fått hela 11 medaljer! Men det har inte varit höjdpunkten idag. Mina lag (95 och 96) har mött härnösand idag 4 matcher har vi spelat, jag spelade 3 hela matcher och en halv. Alla matcherna gick jättebra för vi har alltid spelat över 20 mot härnösand så vi spelade högst 15 idag(alltså mål) så jag är jättenöjd. Den bästaste matchen idag var med 95 som i spelade 11-11 så det är jag väldigt nöjd med. I lördags (igår) var jag med mamma på birsta jag köpte

- 2 Jeans leggings ( beige/gråa och blåa )
- 2 linnen ( gråa och lila )
- 3 trosor ( blåa och svarta )
- 1 bh ( blåa )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0